dimecres, 29 de maig del 2013

EL MEU POBLE PREFERIT

Ginestar, és un poble molt petitó i també té pocs habitants. Allà hi vivien els meus avis. Quan hi vaig sempre li dic a la mare:
- Mare, mare estic molt content de veure els avis!
I ella em diu:
-Tranquil home ja els veuràs!
I quan arribem sempre li faig una abraçada a l'avi i a l'àvia, pugem cap a dalt i l'avi sempre em diu si vull mirar la tele amb ell, sobretot quan són partits de futbol.
Quan ja són les 13:00 ens posem a parar la taula i dinem . El plat especial  de l'àvia són els macarrons granitats.
Al hiverns 'ho passo molt bé però als estius encara més perquè surto amb els amics tot el dia anem a la piscina ...
I a les nits després de sopar anem amb els amics i jugem fins les dotze de la nit.
Tot aquest temps que estem de després de sopar fins a les 24:00 nosaltres li diem " LA FRESCA".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada